سئو را قورت دهید!

از جمله مهم ترین مهارت هایی که برای یک فرد در ایجاد یک کسب و کار آنلاین و همچنین افزایش بازدید سایت مورد استفاده قرار می گیرد سئو است. سئو در واقع چیزی فراتر از آموزش تولید محتواست و به شما کمک می کند که در این زمینه کار خود را به خوبی انجام دهید. احتمالا اگر شما هم صاحب یک وب سایت باشید، میخواهید که سایت خود را در اول لیست جست و جوی گوگل مشاهده کنید، اینجاست که سئو وارد می شود!

تحقیقات نشان داده است که اگر وب سایت صاحبان کسب و کار در صدر نتایج اول گوگل و بقیه ی موتورهای جستجو نباشد، هیچ وقت مشتری و بازدیدکننده ای در سایت نخواهد داشت.

سئو

بهینه سازی سایت یا بهینه سازی  برای مشتری

اکثر افراد برای خرید و افزایش اطلاعات، در اینترنت جستجو می کنند. آن ها معمولا برای این کار کلمه کلیدی مورد نظرشان را در موتورهای جستجو مثل گوگل وارد می کنند و بعد لیستی از وب سایت های مرتبط را مشاهده می کنند. معمولا اکثر مردم در وب سایت هایی که در رتبه های اول تا سوم گوگل هستند به دنبال پاسخ سوالات خود می گردند و خیلی کم پیش میاید که از این لینک های اول و دوم به لینک های آخر صفحه یا حتی صفحات بعدی گوگل مراجعه کنند. شاید به این دلیل که لینک های اول گوگل یا دیگر موتورهای جستجو با کلمه مورد جستجوی آن ها مرتبط تر به نظر میاد.

اگر صاحبان کسب و کار می خواهند بدانند که چطور همیشه رقبایشان در صدر موتورهای جستجو هستند، بهترین راهکار آشنایی با تکنیک های سئو است که در سایت کارنوین و به صورت کاملا رایگان به شما آموزش داده میشود. تکنیک هایی که خیلی از افراد از آن به عنوان بازاریابی آنلاین یاد می کنند.

سئو

سئو چیست؟

کلمه سئو seo که مخفف عبارت search engine optimization است، به معنی بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو است. موتورهای جستجو سایت هایی مثل گوگل هستند که افراد کلمات و عبارات مورد نظر خود را در آن سرچ می کنند. وقتی افراد تکنیک سئو را یاد بگیرند و درست انجام بدهند، کم کم در نتایج گوگل سایت نسبت به دیگر وب سایت ها در رتبه بهتری قرار می گیرند.

موتورهای جستجو دائما اطلاعات را از صفحات وب جمع آوری می کنند و با استفاده از این اطلاعات به کاربران کمک می کنند تا پاسخ پرسش های خود را پیدا کنند. وقتی افراد از طریق سئو سایت شان رتبه بهتری در گوگل بدست آورند، کاربران بیشتری وارد سایت شان می شوند. برای این که افراد به چنین جایگاهی برسند باید یک سری استانداردهای لازم را در سایت شان رعایت کرده باشند. در واقع این استانداردها همان تکنیک های سئو هست که برای بهینه سازی سایت و بخش هایی مانند متن ها، لینک ها، عنوان صفحات و دیگر موارد موجود در صفحات سایت باید رعایت شود که می تواند افراد را به هدف شان که بهتر شدن رتبه شان در گوگل هست برساند.

برای شفاف تر شدن این مساله مثالی آورده شده است. وقتی عبارت “هزینه راه اندازی سایت” در موتورهای جستجو مثل گوگل سرچ شود، فقط وب سایت هایی در نتایج گوگل نشان داده می شوند که از نظر سئو بهتر هستند. در مورد این عبارت مشاهده می شود که سایت کارنوین در نتایج اول گوگل نمایان می شود.

 نحوه عملکرد موتورهای جستجو در بهینه سازی سایت

کار موتورهای جستجو این است که همه وب سایت های موجود را در یک کلمه کلیدی خاص بررسی کنند و معتبر ترین و مرتبط ترین وب سایت ها را در مورد آن کلمه کلیدی تشخیص دهند و آن وب سایتی را که از همه مرتبط تر و معتبرتر است به صفحات بالاتر و صفحه اول موتورهای جستجو بیاورد.

البته در نظر داشته باشید که اینطور نیست که در لحظه به دنبال یافتن عبارت مورد نظر ما بگردد، نحوه کار موتورهای جستجو به این ترتیب است که از پیش توسط برخی الگوریتم های خاص پایگاه داده خود را مجهز کرده و هنگام جستجوی ما نتایج را به سرعت نمایش می دهد.

Previous Entries معرفی بهترین سایت رپورتاژ آگهی رایگان Next Entries 10 طرق أساسية لزيادة أعضاء قنوات التلغرام