نکته هایی که زنان باید در مورد رابطه زناشویی بدانند

همسر شما استمنا می کند و شما از این موضوع ناراحت هستید؟ ولی این بدان معنی نیست که در رابطه زناشویی با شما مشکل دارد.   اگرچه این مورد مباحث مربوط به خودش را دارد اما شما میتوانید مطمئن باشید که این موضوع الزاما به زندگی زناشوئی شما صدمه ای وارد نمی کند.   ارضای کامل فوایدی هم دارد. از جمله اینکه استرس را کم می کند، به تسکین دردهای PMS  در خانمها کمک میکند،زود انزالی را در مردان کاهش می دهد و حتی ممکن است به خواب شما هم کمک کند.

اگر شما همیشه سعی می کنید همزمان با همسرتان  به اوج لذت جنسی برسید، این کار را متوقف کنید.   برای اغلب زوج ها این موضوع غیر قابل کنترل است.   این  تلاش فقط  یک  فشار بی معنی را اضافه می کند که معمولا نا امید کننده است.   بجای آن هر کدام از شما میتوانید به نوبت اوج لذت را تجربه کنید و این برای هر کدام از شما پر از خوشی خواهد بود.مسلما تجربه ی رسیدن به اوج لذت همزمان خیلی خوب است ولی بندرت اتفاق می افتد.

یکی از کلیشه هایی که حداقل بر اساس تحقیقات درست به نظر می آید این است که بطور متوسط مردان ۲برابر زنان بهرابطه جنسی فکر می کنند.   که البته این بدین معنی نیست که رابطه جنسی برای زنان اهمیت ندارد یا اینکه درباره ی آن زیاد فکر نمی کنند.   یک مطالعه مشابه نشان داده که به طور متوسط زنان در روز ۱۰ بار به رابطه جنسی فکر می کنند.

اگر شما درگیر این مساله هستید که چقدر باید رابطه جنسی داشته باشید؟ یا چقدر رابطه نرمال است؟ شما دارید مرتکب اشتباه می شوید.   هیچ مقدار توصیه شده مشخصی وجود ندارد.   این نگرانی درباره ی مقدار رابطه جنسی که هر شخص دیگری دارد را بس کنید و روی رابطه خودتان متمرکز شوید.   چه مقدار رابطه شما ۲نفر را راضی نگه میدارد؟   مساله همین است.

خانمها!  چطور انتظار دارید در اتاق خوابی که انباریست برای لباسهای یک گوشه مچاله شده و انبوهی از مجلات خاک گرفته و اسباب بازیهای پراکنده ی  بچه ها، حال و هوای رابطه جنسی ایجاد شود؟   در حواسپرتی را ببندید،  و این امکان پذیر نیست اگر اتاق خواب شما پر از یاد آورهای آزاردهنده از  زندگی کسل کننده روزانه است.   اتاق خوابتان را طبیعی تر درست کنید.یک فضای راحت و طبیعی بیشتر به یک رابطه لذت بخش کمک می کند.

بسیاری از خانمها زمانی که در میابند همسرشان حس و حال رابطه جنسی را ندارد شگفت زده می شوند و یا حتی ممکن است وحشت کنند.  برای قضاوت عجله نکنید و فکر نکنید مشکل اساسی و عمیقی وجود دارد.   فقط ممکن است خسته باشد یا روز بدی را گذرانده باشد و این برای همه اتفاق می افتد.   بجای فکرهای بیهوده بعدا دوباره امتحان کنید.   تنها در صورت آزمون مکرر و ناتوانی مرد به متخصص بیماری های جنسی رجوع کنید.

اگر شما در مورد بعضی مسایل در زندگی جنسی تان ناراحت هستید، حتما باید در مورد آنها با همسرتان صحبت کنید.  اما طوری نباشد که یک لیست بلند بالایی از شکایت ها را به همسرتان ارایه دهید.   رابطه جنسی موضوع حساسی برای هر فردی است.  مواظب باشید احساسات همسرتان را جریحه دار نکنید و سعی کنید بحث را در جهت مثبتی نگه دارید.روی چیزهایی که درست اتفاق می افتد تاکید کنید و تشویق کنید که بیشتر شود.   هیچ وقت بحث ناراحت کننده ای را در مورد کمبود ها در طی رابطه جنسی تان نداشته باشید.

تحقیقات می گویند این  درست نیست که زنان بصری نیستند،  فقط آنها راه های بیشتری برای برانگیخته شدن دارند.   مردان احتمالا بیشتر بوسیله  نشانه های بصری برانگیخته میشوند.   اگر همسرتان می خواهد با چراغ روشن با شما رابطه داشته باشد و یا شما را مجبورمی کند زیر پوش خاصی را بپوشید از او عصبانی نشوید، این راهی است که بیشتر برانگیخته شود و بیشتر لذت ببرد.

بسیاری از زوجها در طول هفته وقت چندانی برای تنها بودن با یکدیگر ندارند، به همین خاطر همان ساعت های اندکی که بعد از کار دارند صرف غذا خوردن و بحث های روزمره مثل صحبت درباره کار،  مسایل بچه ها و …می شود و اینها  واقعا برای بر انگیخته شدن به رابطه جنسی جالب نیستند.

خانم ها برای بهتر کردن زندگی عشقی تان آگاهانه تصمیم بگیرید که موضوعات تنش زا را قبل از رابطه جنسی و داخل رختخواب از ذهنتان خارج کنید.   درست است که این مسایل هنوز نیاز به بحث دارند ولی شما تلاش کنید که مشکلات را در مسیر دیگری و در طول روز حل کنید.

آیا شیوه های جدید را در رابطه جنسی مان امتحان کنیم؟ البته، تجربه های جنسی جدید به شما در تازه نگه داشتن رابطه تان کمک میکند ولی توجه داشته باشید که قبلا مرزهایتان را مشخص کنید.بعضی از خانم ها  نگرانند که اگر به همسرشان بگویند که چه کارهایی را دوست ندارند انجام دهند به نظر غیرقابل انعطاف و امل بیایند.   ولی بدانید دادن رهنمود های روشن قبل از انجام هر کاری خوب است و شما هر دو احساس راحتی و آرامش بیشتری خواهید کرد و رابطه جنسی بهتری خواهید داشت.

وقتی رابطه جنسی به طور خود انگیخته در حال شکل گیری است، برایش برنامه ریزی کردن کار اشتباهی است.البته در ابتدای زندگی مشترک، رابطه جنسی  خود به خود، به راحتی و به تعدد اتفاق می افتد.   اما زمانی که  شما در زندگیتان به آرام و قرار می رسید ( مخصوصا زمانی که دارای شغل و فرزند هستید ) تکیه کردن به رابطه های خود پیش آمده اشتباه است. با وجود مسایل فشار زا در زندگی، اگر برای رابطه جنسی تان  برنامه ریزی نکنید این مساله مهم به کناری پرتاب خواهد شد.   ممکن است به نظر شما برنامه ریزی برای رابطه جنسی چندان رومانتیک نباشد اما به خاطر داشته باشید که تعطیلات می توانند برای برنامه ریزی مناسب و جالب باشند.   چه اشکالی دارد که رابطه شما با برنامه ریزی باشد؟

بعضی مواقع خانم ها ممکن است از اینکه همسرشان پیشنهاد های جدیدی را در تختخواب بدهند ناراحت شوند و آن را نشانه ای از نارضایتی یا توهین بدانند ولی به یاد داشته باشید یک زندگی جنسی سالم همیشه در حال رشد و تغییر است.   چرا چند کار مشابه را برای سالها تکرار کنید؟   اگر شما بطور مشخص مشتاق پیشنهاد راه های جدید نیستید سعی کنید شیوه های جدیدی را که همسرتان پیشنهاد می کند و  خوشتان می آید را امتحان کنید.

منبع

Previous Entries Telegrambooster as ICO Next Entries جراحی بینی با قیمت ۲ میلیون در مشهد