مشهورترین و پرطرفدارترین عطرهای لالیک

لالیک به عنوان یک شرکت عطرسازی شروع به کار نکرد ، اما هنگامی که تصمیم اینکار گرفت فعالیت بسیار خوبی برای جمع آوری عطرهای شگفت انگیز انجام داد. خط تولید ادکلن لالیک مردانه طرفداران زیادی را جذب کرده است چرا که معمولاً با قیمت ارزان قیمت در دسترس هستند. با حال این کمپانی عطرهایی تولید می کند که می توانند در برابر بسیاری از کمپانی های بزرگ بایستند که هزینه بسیار بیشتری دارند . در این مقاله ، چهار ادکلن از این برند را انتخاب کرده ایم که احساس می کنیم جز بهترین دسته هستند.

لالیک انکر نویر Lalique Encre Noire Pour Homme EDT
ادکلن لالیک انکر نویر رایحه ای بسیار رایج که ارزان است اما خاصیت جاذبه زیادی برای بسیاری از آقایان شما است. Encre Noire  یک ادکلن مبتنی بر چوب است که ویتور و ترمه اصلی ترین جاذبه های آن در اینجا است. البته همانطور که از نام آن پیداست ، رایحه ای تاریک با هوای پر رمز و راز است ، و نوعی دود سیاهی . گرم و تلخ است . ادکلن لالیک مشکی مردانه با رایحه چوبی در نوع خود کم نظیر و بسیار خاص است.

لالیک هومیج  Lalique Hommage A L’hommê Cologne for Men
وای که چه عطر جالبییست ! حتی بطری آن به نظر می رسد مانند یک اثر هنری است ، زیرا برای بیستمین سالگرد تولید عطرهای شرکت طراحی شده است.
این مدل لالیک بمبی سنگین از عطر است که دارای یک نت بنفش پودری شگفت انگیز ، سایر گل ها ، عود ، و یک لوبیای تونکا ضخیم خامه ای است. این ترکیب گل و چوبی تازه و مردانه است ، تقریباً برخلاف باقی رایحه مردانه دیگر که من با آن روبرو شده ایم. این منحصر به فرد بودن آن احتمالا این موضوع را به عنوان رایحه ای طاقت فرسا به جای محبوبیت جهانی حفظ می کند.

لالیک انکر نویر اکستریم  Lalique Encre Noire A L’Extremé
این نسخه از ادکلن لالیک Encre Noire بسیار تیره تر ، شدید و دارای عطر خشک تر از نسخه اصلی است. L’Extreme  دارای دود چوبی صافی است که از ترکیب بخور دادن و سرو تهیه شده است. به عنوان رایحه ای مناسب هوای سرد استفاده می شود اما در واقع در آن ماه های سرد سال می درخشد.

لالیک سفید کولون  Laliquë Whîtë Cõlogne
این ادکلن لالیک یک عطر خنک مرکباتی لیمو طور که با نت های فلفل تند و یک مشک گرم جفت می شود. درجه یک ، روشن و خوش بین است.
لالیک وایت یک انتخاب ایده آل برای مردان در ماه های بهار و تابستان است.

Previous Entries معرفی و بررسی بازی بتل رویال فورتنایت Next Entries راهکارهای مهم جهت کاهش صدا موتور برق