افزایش فروش در اینستاگرام

راه های افزایش فروش در اینستاگرام

همانطور که در مطالب بالا توضیح دادیم امروز ما هم امکانات اینستاگام را برای پیج های فروشگاهی خواهیم گفت و هم راه و روش هایی که ادمین پیج میتواند با اعمال آن روش ها باعث افزایش فروش محصولات در اینستاگرام شود را میگوییم.

استفاده از قابلیت های اینستاگرام برای پیج های فروشگاهی:

قابلیت هایی که اینستاگرام برای کاربران بیزینس کار خود قرار داده کم نیست از جمله تبدیل پروفایل اینستاگرام به بیزینس پروفایل و یا فعال کردن تگ قیمت گذاری بر روی پست ها که به صورت خلاصه به این موارد خواهیم پرداخت.

1_ پروفایل خود را به بیزینس پروفایل تغییر دهید:

با تبدیل پروفایل پیج خود از عادی به بیزینس پروفایل، اینستاگرام برای شما آمار های جالبی ارائه میدهد. از جمله آمار هایی چون رده سنی فالوور هایتان یا از لحاظ شهری و جنسی که فالوور هایتان بیشتر در کدام شهر ها قرار دارند و یا چند درصد مرد و زن تشکیل داده اند و همچون آمار هایی که به صورت هفته ای برای شما نشان داده میشود که برای مثال این هفته چند درصد افزایش بازدید و فالوور داشته اید و آمار هایی دیگری که همه ی این موارد باعث میشوند که در صورت استفاده و بهره گیری مناسب از طرف شما باعث افزایش فروش محصول خود شده باشید.

البته خیلی نمیخواهیم در مورد ویژگی های بیزینس پروفایل توضیح دهیم چون در مقاله های قبلی از جمله فعال کردن بیزینس پروفایل در اینستاگرام صحبت کرده ایم که میتوانید با مطالعه آن مقاله این قابلیت بسیار عالی و ضروری به خصوص برای کاربران بیزینس کار مورد استفاده قرار دهید.

اما یکی از قابلیت های دیگر تبدیل پروفایل عادی به بیزینس پروفایل این میباشد که در اینصورت اینستاگرام اجاره اضافه کردن راه های ارتباطی بیشتری در قسمت پروفایل پیج مروبطه ارائه میدهد از جمله این راه های ارتباطی میتوان به اضافه کردن لوکیشن و ایمیل و شماره تماس میباشد.

فروش در اینستاگرام

2_ استفاده از تگ قیمت گذاری در اینستاگرام:

یکی از ویژگی های جدید اینستاگرام در قسمت پست گذاری میباشد که در ابتدا برای پیج های محدودی قابل فعال بود چون تا آن زمان مدیران این برنامه در حال تست این ویژگی بودند اما حال میتوانید این ویژگی را بر روی پیج خود فعالسازی کنید.

با فعال کردن تگ قیمت شما میتوانید بر روی پست های خود که صرفا محوصلات فیزیکی و فروشی شما میباشند، قیمت گذاری کرده تا هنگامی که یک بازدید کننده پست و محصول مربوطه را مشاهده میکند بر روی پست لمس کرده و سپس تگ قیمت را مشاهده و در صورت تمایل آن را انتحاب و از جزئیات محصول مربوطه اطلاعات بیشتری کسب کند.

در واقعه قابلیت تگ قیمت گذاری خرید از اینستاگرام را برای بازدید کننده و مخاطب های پیج شما را سهولت میبخشد و این امکان را برای شما میدهد تا توضیحات بیشتری برای فروش هر چه بیشتر محصولات خود ارائه دهید. پس اگر فعالیت شما در اینستاگرام برای گسترش شغل خود و فروش از اینستاگرام میباشد حتما این قابلیت را برای اکانت خود فعال و استفاده کنید.

3_ استفاده از ویژگی لینک گذاری در اینستاگرام و ایجاد شبکه:

امکان جا گذاری لینک در اینستاگرام ابتدا تنها در قسمت بیو اینستاگرام وجود داشت اما با آمدن استوری این قابلیت به آنجا هم منتقل شد و نتیجه بهتری هم نیز داشت و اکانت های مختلفی و به خصوص نیز پیج های بیزینسی میتوانستند در استوری های خود لینک های دلخواه خود را جاگذاری کرده و بازدید کننده ها را به لینک های مربوطه هدایت کنند.

پس تا اینجا ما دو راه برای جاگذاری لینک های خارجی خود حال این لینک خارجی مربوط به یک سایت باشد و یا یک کانال تلگرامی و… گفتیم اما یک امکان دیگری هم میباشد که با استفاده از آن میتوانید از لینک های خارجی خود استفاده کنید و جالبتر اینکه چندی قبل در مورد این ویژگی صحبت کردیم اگر دقت کرده باشید این امکان همان فعالسازی تگ قیمت در اینستاگرام میباشد.

بله همانطور که فکر میکردید میباشد شما با استفاده  از این ویژگی میتوانید لینک خارجی صرفا لینک سایت و همچنین صفحه ای که به همان محصول مربوط میشود را جاگذاری کرده و البته هدف از لینک گذاری در این قسمت این میباشد که مخاطب بعد از لمس لینک مربوطه وارد صفحه ای شود که توضیحات مفصل تر در مورد محصول مربوطه داده شده و در نهایت خرید نهایی خود را از این صفحه انجام دهد.

4_ استفاده از هشتگ ها در اینستاگرام:

و اما هشتگ ها قابلیتی دیگری هستند که میتواند محصول شما را پیش از پیش به نمایش عموم در آورد، آنهم به اکانت های هدفمند و علاقمند که بهترین راه برای ایفتن کاربران هدفمند میباشد. اما منظور از افراد علاقمند و هدفمند چه چیزی میباشد که با استفاده از هشتگ ها میتوان آنرا استفاده کرد؟

برای توضیح این مسئله ساده با یک مثال توضیح میدهیم، شما در نظر بگیرید فروشنده کفش میباشید حال تفاوتی ندارد چه فروشگاه داشته باشید و چه نداشته باشید مهم این است که هدف تان از ایجاد پیج، فروش هر چه بیشتر محصولات خود میباشد.

خب هنگامی که یکی از محصولات خود را که صرفا در این مورد کفش میباشد میتوانید با استفاده از کاراکتر # کلمه کفش و یا کلمات مرتبطی چون زیر مجموعه های کفش مثل کفش اسپورتی یا کفش زنانه و مردانه و… هشتگ گذاری کرده تا افرادی که در صفحه اکسپلور خود کلمه کفش یا کلماتی که شما تگ گذاری کرده اید را جستجو میکنند پست های شما را هم مشاهده کرده باشند.

اما منظور از جذب افراد هدفمند هم این میباشد که هنگامی که اکانتی مثلا کلمه کفش را در قسمت اکسپلور پیج خود جستجو میکند به احتمال بالا قصد خرید این محصول را دارد و یا علاقمند به این حیطه کاری یا حوزه میباشد. پس حتما از هشتگ ها در پست های خود استفاده و در قسمت کپشن اینستاگرام خود وارد کنید.

استفاده از قابلیت ها و خلاقیت های فردی برای فروش محصولات :

در مباحث قبلی در مورد امکانات اینستاگرام که در اختیار شما قرار گرفته که میتوانید از آنها برای افزایش فروش در اینستاگرام خود استفاده کنید. اما به غیر از این باید شما داخل اکانت خود فعال باشید و محصولات خود را پیش از پیش تبلیغ کنید از این رو در این بند میخواهیم در مورد راه هایی که شما با به خرج دادن خلاقیت و وقت گذاشتن مفید باعث میشوید محصولاتتان بیشتر از قبل به فروش برسند.

بازاریابی در اینستاگرام:

بازاریابی در اینستاگرام یا همان اینستاگرام مارکتینگ یکی از مباحث طولانی میباشد که در خیلی از سایت ها به آن پرداخته شده اما موضوع اصلی در آن سایت ها گفته نشده است که ما چگونه بتوانیم از امکانات ساده و اساسی اینستاگرام استفاده کرده تا محصولات خود را بیشتر از قبل تبلیغ کنیم. امکاناتی چون کامنت گذاشتن زیر پست ها و یا ارسال دایرکت های تبلیغاتی یا استفاده بهینه از قسمت استوری و… که به صورت خلاصه در مورد اینها سخن خواهیم گفت.

اما چگونه از این ویژگی ها استفاده کنیم. برای مثال آیا شما نمیتوانید محصول خود را در زیر پست ها به صورت کامنت گذاری تبلیغ کنید و ایا نمیتوانید متنی را حاضر و آنرا برای پیج های خاصی دایرکت کنید. از همه مهم تر چرا نباید از قسمت استوری استفاده کرد

وقتی امکاناتی چون برچسب های نظرسنجی یا سوالی وجود دارد و به نوعی دارند داد میزنند برای چالش کشیدن مخاطب هایتان حال این چالش در مورد تبلیغ محصول هایتان باشد که چه عالی، پس حتما از قسمت استوری خود استفاده کنید و سعی کنید کاربران خود را به چالش بکشید البته در آینده درمورد بازاریابی در اینستاگرام ویدیو آموزشی را برای شما عزیزان انتشار خواهیم داد.

پست گذاری به صورت مرتبط :

داخل پیج خود پست های متعددی را به انتشار بگذارید حداقل روزانه یک یا دو پست را منتشر کرده و حتی بر روی برخی از آنها مانور دهید. اگر میتوانید مسابقات و چالش های خاصی را شروع کنید و به نوعی کاربران تان را به چالش بکشید به نحوی که تبلیغات دهن به دهن در بین کاربران و مخاطب هایتان افزیش یابد.

پست هایی که میگذارید را با عکس ها و فیلم ها با کیفیت و جالب و چشمنواز انتشار دهید و یا حتی استوری  هایی که در طول روز میگذارید را نیز از عکس های با کیفیت و اندازه های مخصوص استوری به انتشار درآورید. از محصول های خودتان عکس هایی گرفته و آن عکس را به صورت گرافیکی در برنامه های دیگر و یا حتی خود اینستاگرام که ابزار کافی برای اعمال کردن حالت های گرافیکی وجود دارد را استفاده کنید.

محصولات خود را به صورت ویدیو به نمایش بگذارید:

قبل از اینکه محصول تازه خود را به تبلیغ میگذارید و یا حتی بعد از پست گذاری میتوانید از آن محصول خودتان در حال استفاده ویدیو ضبط کرده و یا به صورت لایو در اینستاگرام از قابلیت های آن بگویید و در واقعه نشان دهید که چه ویژگی هایی مثلا این نوع کفش دارد.

فروش در اینستاگرام

افرادی که خرید  کرده اند را در معرض عموم بگذارید:

افرادی که از شما خرید کرده اند را میتوانید از آنها درخواست کنید که بعد از دریافت محصول، فیلمی را ضبط کرده و برای شما ارسال کنند و شما آن ویدیو را در پیج خود به صورت پست و یا حتی استوری و اگر میخواهید به صورت دائمی در معرض عموم قرار  گیرد آن استوری ها را هایلایت کرده و منتشر کنید در واقعه با این کار شما اعتماد سازی میکنید

ربات اینستاگرام:

در مورد ربات اینستاگرام قبل ها توضیحات مفصلی داده شده که میتوانید در قسمت وبلاگ و صفحه اصلی سایت به مطالعه در این مورد بپردازید. اگر بخواهیم به صورت خلاصه دوباره در این مورد صحبت کنیم، ربات اینستاگرام باعث میشود تا بازدید کننده های شما به صورت هدفمند بالا برود و احتمال اینکه این بازدید کننده ها تبدیل به خریدار شوند بالا خواهد بود.

پس حتما از ربات اینستاگرام برای افزایش فالوور و هم برای افزایش بازدید کننده اینستاگرام خود استفاده کنید تا فروش خود را بیشتر از قبل برسانید. به خصوص اگر پیج خود را برای گسترش شغل خود ایجاد و استفاده میکنید.

خرید پیج اینستاگرام:

خرید پیج را ما بیشتر برای افرادی توصیه میکنیم که هدفشان از ایجاد پیج در اینستاگرام، گسترش و فروش محصول های خودشان میباشد. اگر به صورت خلاصه بخواهیم در این مورد هم صحبت کنیم باید به این موضوع واقف باشیم که با خرید پیج اینستاگرام شما به حیطه کاری خود شخصیت کاذب میدهید اما موثر، شاید بپرسید خب چرا موثر؟

با خرید پیج اینستاگرام که صرفا این پیج فالوور های زیادی دارد باعث خواهد شد بازدید کننده ای که از پیج و محصول های شما بازدید میکند، یک نوع اعتماد اولیه به خود دست بدهد و قطعا این اولین قدم تاثیر گذار میباشد تا اینکه ترغیب شده و از شما خریدی انجام دهد.

Previous Entries همه چیز درباره مدیتیشن و چطور در خانه مدیتیشن کنیم Next Entries زیبا ترین زنان در جهان در سال ۲۰۱۹ کدام هستند؟