مداد رنگی پلی کروم اصل

مداد رنگی پلی کروم

به آرامی شروع به حرکت از چشم ها کنید و ناحیه زیر آنها و اطراف بینی را با سایه های تیره تر سایه بزنید. به رنگ هایی که برای چشم ها استفاده کرده اید بچسبید. بسته به موضوع ، می توانید مقداری قرمز برای گونه ها درج کنید. اوکر سوخته نیز راهی مناسب برای متعادل کردن مقداری رنگ صورتی از مدادهای گوشتی متوسط و دارچین است.

اکنون با اضافه کردن رنگ آبی و خامه ای آسمان ، صفحات اصلی و رنگ های موجود در صورت را مشخص کنید تا جلوه هایی از نور دریافت کنید. این کرم را در قسمت های روشنتر صورت ، مدادهای تان را بهم بزنید. برای اضافه کردن سایه های زیر لب و در سمت راست بینی از آبی رنگ آبی استفاده کنید.

مداد رنگی ۴۸ رنگ فابر کاستل کلاسیک

ساخت لایه ها را در تاریک ترین مناطق ادامه دهید و با فشار دادن پایین تر با برخی از تن های سبک تر گوشت ، کار را تمام کنید تا هر لایه از رنگ را با هم مخلوط کنید.

ابروها را رنگ کنید

برای افزودن عمق می خواهید از یک رنگ روشن تر مداد رنگی فابر کاستل و همچنین یک رنگ تیره تر استفاده کنید. به عنوان مثال ، می توانید برای برخی از تیره تر و سایه ها از یک مداد چشم زرد روشن برای بعضی از موهای ابرو و Van Dyke قهوه ای استفاده کنید.

گوش ها را رنگ کنید

در اینجا می توانید مراحل لایه بندی مرحله به مرحله را مشاهده کنید. نواحی تیره گوش را با یک مداد قهوه ای تیره رنگ کنید. رنگ را در نوازش های نرم قرار دهید ، بدون اینکه خیلی سخت فشار دهید. این سایه ها باید ضعیف باقی بمانند ، زیرا بعداً به رنگ اضافه می کنید.

.

سپس یک تن متوسط – مثلاً گوشت متوسط را انتخاب کنید. نواحی سایه دار و همچنین مناطق سبک تر را بکشید. باز هم ، خیلی سخت نکشید.

اکنون چند لحن لهجه را اضافه کنید. بسته به نور و پوست سوژه شما ، می توانید بلوز ، سبزیجات یا نارنجی را انتخاب کنید. مداد قهوه ای تیره را بردارید و بار دیگر بعضی از تاریک ترین مناطق را رنگ کنید تا بر برخی سایه ها تأکید شود.

سرانجام ، با سبک ترین رنگ گوشتی که استفاده کرده اید ، کل منطقه را دور بزنید و با رنگ آمیزی در حرکات دایره ای ، هر لایه را با مداد رنگی فابر کاستل مخلوط کنید. این زمانی است که شما سخت تر از قبل فشار می دهید.

موها را رنگ کنید

با کشیدن بر روی خط طرح گوشتی با رنگ تیره تر ، مانند قهوه ای Van Dyke ، شروع کنید.

برای سایه ها از همان سایه استفاده کنید.

اگر سوژه شما موهای بلوند دارد ، می توانید رنگهای زیر را با هم مخلوط کنید: نگات ، کپسول مایع بنفش ، چشمان زرد روشن و خامه. برای گرفتن بافت مو ، یک سری خطوط مستقیم و منحنی را در همان جهت بکشید.

رنگ های لایه بندی شده را برای اضافه کردن رنگ های سایز متوسط و سایه ها حفظ کنید. حتی می توانید کمی رنگ خاکستری برای نکات برجسته اضافه کنید.

با دهان تمام کنید

برای دهان می توانید همان تن های گوشتی را که برای پوست استفاده کرده اید به همراه گل رز و فوکسیا بمالید تا به رنگ لب گل سرخ شود.

Previous Entries استخدام حسابدار و حسابرس شرکت Next Entries صندوق سرمایه گذاری چیست