ربات اینستاگرام چیست؟

تفاوت انسان و ربات

1. با هوش بودن

همانطور که میدانید انسان بسیار بسیار باهوش تر از یک ربات هست ، اگر به مثال بالا برگردیم شما اگر از انسان یک لیوان آب بخواهید کافی است بگویید ، ” خواهش می کنم یک لیوان آب برای من بیاورید “. ولی اگر بخواهید از یک ربات چنین درخواستی بکنید باید بسیار دقیق به آن بگویید که از چه راهی برود ، از کدام لیوان استفاده کند ، جای شیر آب کجاست ، جای لیوان کجاست و…

2. وفادار بودن

همانطور که گفتیم انسان بسیار باهوش تر از ربا است ولی عیب این کار در این است که انسان هر وقت بخواهد می تواند این هوش خود را در جهت منفی استفاده کند ، برای مثال اگر از کسی که دوستتان ندارد بخواهید برای شما آب بیاورد ممکن است داخل آب سمی برای کشتن شما بیندازد ولی ربات ها بسیار وفادارتر از انسان ها هستند و دقیقا چیزی که شما میگویید را انجام می‌دهند.

3. سریع بودن

ربات ها بسیار سریع تر از انسانها هستند و میتوانند کاری را چندین هزار بار برای شما انجام دهند ولی انسان بخاطر محدودیت های خود نمیتواند مثل ربات ها سریع باشد.

4. خسته شدن

همانطور که می دانید ربات ها اصلا نیازی به استراحت ندارند و تا زمانی که به برق و یا اینترنت وصل هستند کار می کنند. ولی این برای انسانها صدق نمی کند ، انسانها نیاز به استراحت و نیاز به خواب دارند و هر چقدر بیشتر کار کنند میزان بهره آنها کمتر می شود.

5. دقیق بودن

ربات ها در انجام کارها بسیار دقیق هستند و دقیقا کاری را که شما میگویید را انجام می دهند و (اکثراً) خطایی نزدیک به سفر دارند ولی انسانها جایزالخطا هستند و هر لحظه ممکن است مرتکب خطایی شوند.

حالا که بصورت دقیق با هر دو آشنا شدیم می توانیم به سراغ ربات اینستاگرام برویم.

ربات اینستاگرام چیست؟

ربات اینستاگرام همانطور که از نامش هم پیداست رباتی است که تمامی فعالیت های اینستاگرام را بصورت دقیق و خیلی سریع برای شما انجام می دهد.

شما می توانید با استفاده از ربات اینستاگرام تمامی فعالیت های خود در اینستاگرام را به آن بسپارید ، ربات می تواند برای شما تمامی فعالیت های اینستاگرامی از جمله لایک ، کامنت ، فالو ، ویو ، دایرکت و… انجام دهد.

چگونه با استفاده از ربات اینستاگرام می توانیم فالوور جذب کنیم؟

جذب فالوور در اینستاگرام فرایندی است که به فعالیت شما بستگی دارد ، اگر شما در پیج افراد مختلف فعالیت کنید ، این باعث می شود که طرف مقابل نیز یک نگاهی به پیج شما بیندازد. شما باید ربات اینستاگرام را بصورت هدفمند برنامه ریزی کنید.

منظور از افزایش فالوور هدفمند با استفاده از ربات اینستاگرام چیست؟

افزایش فالوور هدفمند فرایندی است که شما بر روی قشر خاصی از جامعه فعالیت می کنید و این کار سود بسیار زیادی به شما خواهد داد.

برای مثال فرض کنید شما کسب و کاری در اصفهان دارید و می خواهید فروش خود را افزایش دهید ، در این مورد باید شما روی افرادی تمرکز کنید که اهل اصفهان هستند یا فرض کنید شما اکستنشن مو انجام می دهید در این صورت شما باید بیشتر روی پیج خانم ها تمرکز کنید تا آقایان.

ربات اینستاگرام چگونه فعالیت های هدفمند انجام می دهد؟

همانطور که در مثال بالا گفتیم اکثر کسب و کار ها نیاز به هدفمند سازی افزایش فالوور خود دارند ولی به راستی ربات اینستاگرام چگونه می تواند این کار را انجام دهد؟

در مثال اصفهان شما با استفاده از ربات اینستاگرام می توانید به عنوان مکان ، اصفهان و به عنوان هشتگ ، چندین هشتگ محلی اصفهان را انتخاب کنید در این صورت ربات فقط روی افرادی کار میکند که واقعا اهل اصفهان هستند.

و یا در مثال اکستنشن می توانید به عنوان کاربر هدف خانم ها را فیلتر کنید در این صورت ربات فقط روی پیج خانم ها متمرکز شده و روی پیج آنها فعالی انجام خواهد داد.

ربات اینستاگرام چقدر بازدهی دارد؟

این سوالی است که بیشتر افراد در مورد ربات می پرسند.

به راستی نمی توانیم بصورت دقیق بگوییم که یک ربات چقدر می تواند برای پیج شما بازدهی داشته باشد زیرا این بازدهی به نوع تولید محتوا ی پیج شما نیز بستگی دارد.

ولی اگر بصورت میانگین حساب کنیم بیشترین بازدهی از ربات اینستاگرام تقریبا 1000 الی 3000 نفر در ماه است.

ربات اینستاگرام فالوور واقعی جذب می کند؟

به راستی برای پاسخ به این سوال ابتدا باید فالوور فیک را بشناسیم و بعد به این سوال پاسخ بدهیم ، بدین منظور قبلا مقاله ای در این مورد نوشتیم کی می توانید به آن سر بزنید.

باید بگویم که بله ، همانطور که گفتیم ربات اینستاگرام با فعالیت هایی که دارد ، پیج های دیگر را ترغیب به فالو کردن پیج شما می کند ، در واقع افرادی پیج شما را فالو می کنند که واقعا از اینستاگرام استفاده می کنند.

این میزان بازدهی چقدر در فروش ما تاثیر دارد؟

حساب کردن میزان بازدهی بسیار مسئله پیچیده ای هست که به خیلی از عوامل محیطی و شرایط و بیشتر به نوع بازاریابی شما بستگی دارد ولی اگر فرض کنیم حداقل 1000 نفر به پیج شما بیایند در این صورت حداقل 100 نفر از پیج شما خرید خواهند داشت البته گفتم که این میزان بسیار می تواند متغیر باشد.

آیا ربات اینستاگرام فقط برای پیج های بیزینسی و کسب و کاری مفید است؟

باید بگویم که خیر ، همه افراد می توانند از ربات اینستاگرام استفاده کنند؛ ربات اینستاگرام در این مورد خیلی انعطاف پذیر بوده و می تواند فعالیت های دلخواه شما را برای هر هدفی که می خواهید انجام دهند.

قرار نیست شما فقط به خاطر بیزینس از آن استفاده کنید ، می توانید به منظور معروف شدن در اینستاگرام نیز از آن استفاده کنید.

بهترین ربات اینستاگرام در ایران کدام است؟

اگر بخواهید تمامی ربات های اینستاگرامی ایران را از نظر قیمت ، بازدهی ، پشتیبانی و… بررسی کنیم باید بگویم که این کار را قبلا انجام دادیم و شما می توانید به مقاله آن یک سری بیندازید.

جمع بندی

بصورت خلاصه ربات اینستاگرام فعالیت پیج شما را بالا برده و کاربران هدفمند و واقعی را ترغیب به فالو کردن پیج شما می کند ، شما می توانید با خیال راحت از ربات اینستاگرام استفاده کنید و فالوور های واقعی پیج خود را روز به روز افزایش دهید.

Previous Entries تاثیر لایک اینستاگرام بر افزایش فالوور و رشد کسب و کار Next Entries آموزش آنلاین زبان انگلیسی